Dec 18, 2008

aku berperasaan menulis

hari ni terasa ingin menulis,
yelah...menulis sesuatu selepas membaca sesuatu,
begitu lah lebih kurang rasanya...

selepas membaca sesuatu, terasa banyak yang kutahu,
orang itu sebegini, orang ini sebegitu,
happy, sedih, ceria gumbira, tiada perasaan...
macam-macam lah! =)
tapi aku, aku ade banyak perasaan ni!
perasaan aku sendiri dan juga perasaan orang yang datang menumpang perasaan aku,
mungkin agaknya perasaan diorang tu terlalu berat tak mampu nak tanggung sendiri,
so datang menumpang perasaan aku,
aku ok, aku suka berkongsi perasaan ni ^_^
jadi sesiapa nak berkongsi silakan lah...

pengalaman pun dapat bertambah, pengalaman hidup ni indah,
terlalu indah, apetah lagi jika bijak menghayati hidup,
yang sedih duka boleh jadi alasan untuk senyum!
betul! aku tak tipu...bila selalu senyum hidup jadi ceria, indah!
apetah lagi juga jika hidup bukan seorang, tapi berdua atau selebihnya...
lagi tambah ceria indah! fantastik! wow! ^_^

hhmm...tiba-tiba aku terasa rindu...
merindu seseorang...dua tiga orang...ramai!
aduh! ini yang susah, nak melepas rindu...
jumpa? jom! jom! rindulah! ^_^
rindu...rindu...rindu.......banyak-banyak rindu jadi cinta,
wah...cinta pun indah!
aku sedang bercinta, cinta dengan si dia,
cinta kena dipenuhi sayang...sayang sayang sayang!
wah! indah lagi indah! eh...hidup ni memang penuh keindahan lah!
tapi...adakah semua merasai keindahan ini? eh! haruslah!
jom! hidup lah dengan indah =) alhamdulillah...

0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...