May 5, 2009

I've been tagged!?

1. Bekas kekasih saya adalah : eh! aku ade bekas kekasih ke?
2. Saya sedang mendengar : Kiss me tru the phone by Souljaboy ft Sammie
3. Mungkin saya patut: makan dan makan dan makan lagi...
4. Saya suka : bila ada orang berjaya buat aku senyum
5. Sahabat-sahabat baik saya : wah! ramai! anda tahu siapa anda kan...
6. Saya tak paham : bila orang tak straight to the point!
7. Saya kehilangan : terlalu banyak waktu yang berharga...
8. Ramai yang berkata : aku ni unpredictable dan pelik dan childish dan tah ape2 la =p
9. Makna nama saya : takde makna...
10.Cinta itu adalah: big force of the nature =) believe it!
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : melukis...kemudian bermain gitar..dan melukis lagi...
12.Saya akan cuba : berubah untuk tidak memikirkan hati org lain melebihi hati sendiri.
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : ahaks! selama sesuatu itu running, when it stop dah takde selamanya...
14.Telefon bimbit saya : adalah yang paling murah kut =p
15.Bila saya terjaga dari tidur : aku bangun pegi minum then tido balik =p
16.Saya paling meluat apabila : sesiapa MENIPU! memang susah untuk dimaafkan walau sekali!
17.Pesta/Parti adalah : bergantung kepada suasana ketika itu...
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : friendly rabbit!
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : waktu sekolah rendah
20.Hari ini : aku agak tension
21.Malam ini saya akan : main game sally spa ^__^
22.Esok pula saya akan : ntah, belum plan nak buat apa
23.Saya betul-betul inginkan : ketenangan...seperti di grand canyon perhaps...atau senja di pulau perhentian...
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : aku tak tengok cermin laa...
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : dua-dua pun taknak...
26.Makanan Barat atau Jepun : dua-dua pun makan! (kecuali yang diboikot tau!)
27.Bilik yang terang atau gelap : lagi suka bilik yang bersih dan kemas! tak kisah la gelap atau terang =)
28.Makanan segera adalah : takde makne nye makanan segera!
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : "tanak kawan!"
30.Siapa yang anda nak Tag: aku taknak tag sesiapa =p

0 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...