Jan 5, 2009

wahahahaa & aduh!

hihiii...since morning, these are the only words pop-up in me,
'wahahaaa' for the satisfaction from the mountaining G.Angsi on last Sat 3/1/09,
and 'aduh!' for sakit2 kaki resulted from the mountaining! @_@
fuuuhhh...between all the mounts i've been step-up before,
for me Mount Angsi memang mencabar, it's not because of it's height, but because of...
nak sampai ke puncak tuh, mak aihhh...dakian menegak! sampai kan aku tak larat!
1st time nih tak larat camni, isshhh...
sampaikan si Daus hanuman tuh panggil aku lori 2 tan!
maybe because of my movement at that time climbing speed so slow as 2 tans lorry! =D
so, all of us KOMA geng start mendaki at 10.30am smpai puncak 3 hours after that,
then 2.05pm started our run down and finished after 2 hours plus,
together with sesi bermain2 air terjun yang tak berapa tinggi terjun nye =p
next, siap2 bersihkan diri and to the next destination - muara sg duyung, melaka.
hehe...another 'mental' session along the way was when my car temp suddenly high up,
perhaps because of Daus was the one who's driving my car at that time =p
kah3! Daus dh mental while Ayman and me sakit perut tegelak!
especially bila Daus drive dgn kelajuan cuma 60kmh then dipotong lori2! kah33! =D
mental siot! poor my BEE... =p
so, dinner kat muara sg duyung tuh, makan macam2 as udang lala ikan ketam semua,
and the last fish telah dihabiskan dengan jayanya oleh Ayman hanuman! kah3!
bak kata Ayman, dia makan sebab kasihan nasi tu nangis ^_^ good Ayman good!
so, next after dinner, everybody else moved to Jonker street, while me and abg pyan and nurin balik ke KL,
and thanks BEE sebab takde pun buat pasal macam time Daus bawak tuh! =D
11.35pm from melaka, arrived in KL 12.30midnite, I sent nurin to ampang and abg pyan to jelatek
and me sampai umah at 1.45am lebih kurang after pusing2 isi minyak kt bangsar =)
huhuuuu....terus tido keletihan...

Sun, 4/1/09, pagi2 my gf, watt yg tido bilik sebelah sms and wake me up =p
time watt sampai my apartment Sat malam tuh I tak sampai umah from melaka lagi =p
hehee...nasib baik watt pandai2 bawak diri kt apartment i tuh...hehee...
11am, my dear and my sister Zeti and watt gerak menghala ke UNIKL,
Zeti need to register as a new student in UNIKL...watt turun kat the nearest LRT,
well, as janji nak jumpa her dear in the middle of KL =)
so, teman la adik kesayangan ku register,
while menunggu sempat bejalan ke maju junction with my dear,
siap sempat beli kemeja Esprit yang lawa tuh lagi =D
till my sister finished, then hantar la dia ke UNIKL hostel kat bangsar area,
entered je hostel tuh, on the way the lift, my dear dah komen sana komen sini,
maklum la...arkitek la katakan, mana leh tengok kalau design yang teruk2 nih,
same la cam aku yang suka jugak komen2 design yang hampeh2 nih...
mmg matched sgt la korang bedua nih bak kata my sist =p
dah tu, near to 4pm, went to pray kat bangsar mosque, then to sunway kononnye nk nonton bedtime story,
but at the end just jalan2 tgk itu tgk ini sampai 6++pm, balik umah!
sampai umah terus tido tak ingat makan till this morning!
this morning bangun dengan sakit2 kaki tak abis plus kelaparan! @_@
siap2 la dengan slow nye untuk ke office...huuu.............

p/s thinking of the tawaran for the Adidas Sundown Marathon...but the marathon date gonna be on 30th May'09 in Changi Singapore! Alamak! boleh ke? layak ke? Suke hati je KOMA ni yer... =p


2 comment:

hrmk said...

wa..same la kite.dah panjat gunung angsi

dikazzz said...

hi minister_of_mind! ooo...u activis outdoor axtvts gak ke? thanks! ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...